piątek, 1 lutego 2013

Codzienny problem

         ♥ Witajcie kochani.

Na wstępie chciałam podziękować za pomysły na nowe posty, na pewno skorzystam. Dzisiaj przychodzę do was z postem tematycznym, a mianowicie o codziennym problemie dotyczącym wielu dziewczyn.

Nie mam w co się ubrać!
Problem
Zawsze, gdy wieczorem mam dużo nauki, lub zapomnę czegoś zrobić, to nie mam czasu na to, aby przygotować ubrania na kolejny dzień. Czasem robię to rano, przez to nie mam czasu na powtórzenie sobie czegokolwiek na pierwszą lekcje. Staram się ubierać normalnie, nie wywyższając się od innych. Często wybieram proste zestawy, typu spodnie rurki i tylko rurki, luźny sweter, bluza, koszula. Nie preferuję spódniczek, według mnie nie są one na miejscu do szkoły. Rozumiem, jeżeli ktoś chce to może ją ubrać, nie mam nic przeciwko, ale ja wolę spodnie. Staram się cały zestaw uzupełniać jakimiś dodatkami, typu bransoletki, kolczyki, czasem naszyjnik i pierścionki.

Szacunek
Wiele razy spotkałam się z bezczelnym zachowaniem w stosunku do innych osób. Nie każdy może pozwolić sobie na szczególne marki ubrań, może nie ma potrzeby wydawania fortuny na rzeczy materialne. Nie ubiera się specjalnie "ładnie", nie jest obdarzony urodą, chociaż moim zdaniem każdy jest ładny na swój sposób i nikt mi nie powie, że nie. Są osoby, które nie mają zbyt dużo pieniędzy, a jednak inni je wyzywają i nie darzą szczególną sympatią, wręcz krytykują innych. Są takie osoby, ja osobiście nie spotkałam się z czymś takim, ale nie lubię takiego zachowania innych osób. Zawsze każdy mówi jaki jest tolerancyjny, a jak przyjdzie co do czego, to wszystko ulega zmianie. Pamiętajcie, nie ocenia się ludzi po wyglądzie, lecz po charakterze i nie słuchajcie opinii innych osób, lecz sami poznajcie tą osobą i stwierdźcie fakty.

Moda
Wciąż się zmienia, więc nie należy się tym przejmować! Każdy powinien mieć swój własny styl, czy to na luzie czy rockowy, i nikt nie powinien się na nikim wzorować tylko samemu wymyślić to co mu się podoba! Każdy ma w swojej szafie coś ładnego, modnego i może to "coś" wykorzystać do wielu stylizacji. Jeżeli chcecie coś nowego, nie pozostaje wam nic więcej jak iść do sklepu, czy też zamówić na stronie internetowej. Może trafi się wam coś na wyprzedażach? Nigdy nic nie wiadomo, ja lubię się ubierać inaczej niż wszyscy, ale czasem po prostu lubię nie odstawać jakimiś krzykliwymi kolorami od innych, tylko wybieram neutralne kolory.

Podsumowanie
- Wieczorem szykować sobie ubrania na następny dzień.
- Wybrać luźne i wygodne rzeczy.
- Nie przejmować się innymi.

Moje ulubione sklepy
- Zara
- Bershka
- H&M
- Reserved
- TopShop
- House
-Cropp

 
Myślę, że wam się podobało, cześć<3!

A wam, zależy na ubiorze?
Jaki macie styl?

4 komentarze:

  1. świetna notka. mam takie samo zdanie co Ty , każdy powinien ubierać się tak jak lubi, w czym dobrze się czuje, chociaż czasami zdarza się , że niektórzy przesadzają trochę z ubiorem i później zaczyna się krytyka.
    hmm..do szkoły ubieram się tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` ja zawsze wybieram ciuchy wieczorem. ;)
    mam normalny styl... zwykły ;*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. notka bardzo ciekawa, w wielu przypadkach masz absolutną rację!
    przydałyby się jeszcze tylko Twoje zdjęcia i było by naprawdę super :)
    Pozdrawiam!
    Czekam na więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób prosi mnie o moje zdjęcie, ale jakoś nie jestem zdecydowana jak na razie i musicie mi to wybaczyć ;)

      Usuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥