piątek, 1 lutego 2013

Piątek

'Witajcie!
Dzisiaj już piątek, w sumie to już praktycznie po. Przed nami jeszcze dwa dni czystego szaleństwa, zamierzam jutrzejszy dzień wykorzystać w pełni! Niedzielę zaś poświęcę na naukę. Wiem, że dla niektórych z was są to ostatnie dwa dni ferii. Ten tydzień szkolny upłynął mi bardzo szybko, nie wiem jak to się stało! Oby do końca lutego. Później marzec, wiosna i te sprawy. Coraz bliżej do wakacji tym lepiej, słoneczko, ciepełko i chęć do nauki. Jakoś jak jest widniej bardziej chce mi się uczyć, a teraz przyjdę ze szkoły, dwie godziny i już jest ciemno. Muszę mieć czerwony pasek i dopilnuję tego! Nie to, że jestem kujonem, ale miło jest dostać tą zwykłą kartkę papieru z tym "paskiem" i być z siebie dumnym. Cieszę się, że drugie półrocze już jest, nowe nieprzygotowania^^ , chociaż i tak rzadko je wykorzystuję. Chciałabym wam jeszcze napisać, że mam kilku stałych czytelników, którzy odwiedzają mojego bloga i komentują, dziękuję wam za to♥
A tutaj taki mały kolarz moich blogowych zdjęć ze stycznia.
Luty zapowiada się ciekawie<3 

3 komentarze:

  1. Z jednej strony oczekuję lata i cieszę się tak jak ty że jest coraz bliżej ale znowu z drugiej chcę zimy.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę się doczekać lata! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chcę lato! :) Najbardziej pragnę tego lutego- bo wybieram się na 2 wspaniałe koncerty!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥