środa, 27 lutego 2013

Powoli

Hej.
Jak sama nazwa mówi zbliżamy się do setnego posta, co prawda jeszcze około dwudziestu, ale mam nadzieję, że spełnię swoje marzenie i wprowadzę nowy etap na blogu. Wiem, że teraz każdy ma jakiś kryzys blogowy, wiele z was usunęło swoje blogi, wiele też zawiesiło, a niektórzy nie piszą. Ale czy to ma sens? Mniejsza z tym, dzisiaj w szkole jak to w szkole, było normalnie, mam pomysł na następny post, mam nadzieję, że wypali i go napiszę, ale to nastąpi jutro. Na jutrzejszy dzień planuję dwa posty, jak się uda będą trzy, ale jak na razie zamierzam napisać dwa i już się nie mogę doczekać. ;)

3 komentarze:

  1. mi jeszcze sporo brakuje do setnego postu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) Zapraszam do mnie: asiann123.blogspot.com - komentarze i obserwacja mile widziane(odzwięczę się).

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥