poniedziałek, 24 grudnia 2012

Życzenia

Witajcie kochani ♥
Dzisiaj już Wigilia, przygotowane życzenia dla poszczególnych osób? Czy może już złożone za pomocą internetu czy też komórki? Ja nigdy nie wiem jakie życzenia mam składać, ale teraz piszę, pomyślę, postaram się! Życzę wam szczęścia, pomyślności, radości, zdrowych i wesołych świąt, bogatego Mikołaja, szczęśliwego Nowego Roku, miłości, zdrowia, pieniędzy, fajnego i miłego chłopaka, dziewczyny i wszystkiego czego zapragniecie i aby wasze marzenia się spełniły! Pierwszy raz w życiu składam wam życzenia, bo nie cały miesiąc prowadzę tego bloga! I pomyśleć, że dziesięć dni temu były moje urodziny? Nie pisałam o nich tutaj, bo nie lubię być starsza! Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego ♥ Trzymajcie się ciepło i żebyście dotarli na wigilię cali i zdrowi! ;)





































Na zdjęciach powyżej nie są to prezenty, które otrzymałam, bo teraz dostałam słodycze, a po kolacji wigilijnej dostanę resztę. Są to po prostu zwykłe rzeczy, u góry literka "A", czyli litera zaczynająca moje imię, a na drugim zdjęciu moje perfumy, które niedługo mi się skończą ;c No, nic. Kupię nowe, bo warte są ceny, która nie jest za wysoka, a pachną nieziemsko ♥ AHH!

2 komentarze:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥