niedziela, 23 grudnia 2012

Od nowa

Witajcie kochani ♥
Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga. Wszystko zmienione, począwszy od koloru strony, skończywszy na stopce, udało się. Osiągnęłam to co chciałam, wszystko mi pasuje w tej chwili. W końcu mój blog jest mój! Wtedy te kolory do mnie nie pasowały, a teraz ? Opisują mnie po części, uwielbiam kolory jasne, ostatnio miałam tu ciemny turkus. Jak wam się podoba? Zastanawiam się nad nagłówkiem, czy go zmienić, czy nie? Zobaczę, jak będzie mi się chciało zrobić, to zrobię ;) Dzisiaj upiekłam kolejną porcję pierniczków ♥ Cześć!
















Jutro już wigilia, cieszycie się? ♥

2 komentarze:

  1. dziękuje, że odwiedziłaś mój blog. obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten nowy wygląd!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥