sobota, 22 grudnia 2012

Pierniczki

Cześć!
Od tygodnia myślę o tym, żeby upiec pierniczki, ale jakoś nie miewałam czasu. Jednak dzisiaj wzięłam się w garść i je upiekłam! Och tak, wyszły przepyszne, włożyłam je do metalowego pudełka, które wcześniej przykryłam białą serwetką, aby było ładniej i estetyczniej. Gdy ostygły posypałam wierzch cukrem pudrem, od razu przypominają bardziej świąteczne. Przyprawa do piernika zawsze nadaje niepowtarzalnego aromatu, a jak zrobią się twardsze są jeszcze pyszniejsze. Nie mogę się doczekać, jak zaniosę je na wigilię i jak wszyscy będą się nimi zajadać. Teraz pokażę wam je na fotografii ;)








































Pierniczek na pierwszym zdjęciu specjalnie dla was ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥