wtorek, 25 grudnia 2012

Już po

Hej ♥ ;)

Dzisiejszy post będzie o moich prezentach! Nie wiem, czy dostałam dużo, czy mało, ale dostałam rzeczy, które bardzo mi się podobają ♥ Doszłam też do wniosku, że prezenty nie grają dużej roli. Wigilie spędziłam u babci, z resztą pisałam z kim. Od mamy i taty dostałam słodycze, pieniądze, perfumy i kolczyki. Od brata kubek zmieniający kolor, niestety nie zrobiłam zdjęcia, jednak przy najbliższej okazji to zrobię i wam pokażę! Od babci dostałam słodycze i pieniądze. Od cioci kolczyki, długopis, ale nie taki zwykły, jednak nie mam zdjęć. Pewno to nie koniec prezentów, ale jak na razie cieszę się z tych ♥








2 komentarze:

  1. ale ladna choinka
    Dziękuję że odwiedziłaś mojego bloga zapraszam
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileeeee czekolad :D Bardzo fajne zdjęcia :) Obserwuje oczywiście :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥