piątek, 28 grudnia 2012

Nowa

    ♥ Hej!

Ostatnio jak moja mama pakowała prezenty to znalazła świeczkę z brise, a mianowicie pachnie pomarańczą! Dzisiaj sobie ją przygarnęłam i wieczorem mam zamiar ją wypróbować. Miałam też różową, nie wiem jaki zapach, ale zniknęła, nie wiem gdzie jest. Teraz muszę znaleźć miejsce w pokoju dla nowej świeczki, myślę, że jej zapach będzie roznosił się po całym pokoju! Pomijając ten temat, chcę wam napisać, że chyba będzie źle z moim gardłem, ponieważ od wczoraj mnie boli. Piję jakieś różne rzeczy, biorę tabletki do ssania, pryskam jakimś lekiem, zobaczymy na ile mi to pomoże! Miejmy nadzieję, że szybko mi przejdzie, bo nie chcę być chora!





























Ostatnie zdjęcie bardzo niezwykłe ;d Po prostu świeczka w środku się zabrudziła i nie za bardzo chciała się wypalać, więc musiałam to usunąć i już jest ok. A nożyczki specjalnie do zdjęcia ;d ♥ No nic, teraz idę sprzątnąć swój pokój. Czee!;*

3 komentarze:

  1. Prześliczne zdjęcia! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świeczki, ale staram się kupować te bez aromatów, bo jak zapalę kilka to potem aż mnie głowa boli ;d

    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz super bloga! Będę odwiedzać♥

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥