piątek, 28 grudnia 2012

Moje miejsce

   ♥ Heej!

Mam już dwóch obserwatorów! Dziękuję, ale liczę na więcej ;) Pomijając ten temat, dzisiaj chcę wam napisać coś o moim pokoju. Mój pokój to miejsce w całym domu, które należy tylko do mnie. Mam w nim tylko swoje skarby, swoje ubrania, zdjęcia itp. W niektórych postach będę dodawać jakieś zdjęcia mojego pokoju, który wciąż udoskonalam, bo w wakacje miałam remont i mój pokój ma kolor kremowy z brązem wpadającym w fiolet, jeżeli tak można określić, na żyrandolu wiszą kryształki, teraz tylko czas na jakieś białe dodatki ♥. To na tyle, cześć ! ;*

















Postanowiłam zrobić jakiś post z pytaniami, miałabym prośbę. Pod postami zostawiajcie pytania, a ja będę na nie odpowiadała, co wy na to? ;)

9 komentarzy:

  1. 1. CO zainspirowało cie do blogowania?
    2. Ile czasu prowadzisz bloga?
    3. Czy twoje koleżanki widzą o tym , ze masz bloga/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co znajduję się na pierwszym zdjęciu, bo nie mam pojęcia co to może być : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie:
    Co skłoniło Cię do założenia bloga ? ^^

    P.S śliczny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zwierzęta ?
    Kim sie inspirujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej jestem nowa miło by było gdybyś do mnie wpadła i zaobserwowała. Ja cie obserwuje ;).A świeczka Zajebista <3
    http://bezsenna986-ms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. i jest juz 6 obserwator, super blog, pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog,obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://dreamer7555.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥