piątek, 28 grudnia 2012

Trzy

            ♥ Hei!

To już trzeci post dzisiaj, ale to tylko dlatego, że nadrabiam jutro. Dowiedziałam się, że jadę jutro do centrum handlowego, a jedzie się tam ok. półtorej godziny od mojego miejsca zamieszkania, więc wiecie. Nie wiem czy zdążę coś tutaj jutro napisać, postaram się, ale niczego nie obiecuję. Myślę, że wstąpię do Ikei, ahh już się nie mogę doczekać i zobaczyć te białe mebelki, dodatki i cały asortyment! Ale nie będę się tak cieszyć, bo jutro może okazać się, że nie będzie pogody i nie pojadę, zaraz jeszcze to ustalę z rodzicami. Prowadzę tego bloga od grudnia i już dowiedziałam się o istnieniu ciekawych blogów! Chcecie może, abym zrobiła post dotyczący moich ulubionych blogów? Oczywiście nie dzisiaj, bo trzy posty to jak dla mnie za dużo, a o czterech nie ma mowy! Świeczka z brise ładnie się wypala, ale zobaczymy, zapach jest nieziemski! Polecam♥




































PRZYPOMINAM! 

Mój ask - nudzi Ci się? Pozadawaj mi pytania, chętnie odpowiem ;)

Zadawajcie mi pytania pod postami w komentarzach, a niedługo zrobię post z odpowiedziami ;)

Zaobserwuj mnie, zrobię to samo ;) 

10 komentarzy:

  1. Ahh ikea, szkoda, że nigdzie w pobliżu mojego zamieszkania jej nie ma :<.
    A zdjęcie bardzo ładne, uwielbiam bokeszynki! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się niedługo chyba do Ikei wybieram tez. ;D
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;33
    obserwuję i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj taki post:)
    +obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej zostałaś przeze mnie mianowana do Liebster blog award .Więcej u mnie zajdziesz na bloogu : http://turlajdroopsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :)
    + obserwuję!

    http://alicja-alicjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też byłam dzisiaj w centrum handlowym i jechałam prawie tak samo długo jak Ty xd Ale nie jestem zadowolona, bo nic ciekawego nie było. ;/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, ho! Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award!!
    Więcej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥