niedziela, 24 marca 2013

Ciągle poszukiwania

Witajcie kochani ;*
Wczoraj nie napisałam posta, ponieważ zmieniałam wygląd bloga. Możecie zauważyć kilka drobnych zmian, aczkolwiek nadal nie mogę pozmieniać niektórych rzeczy. Nie wiem jak usunąć cienie z pasków bocznych, macie jakieś sposoby? I planuję zrobić nowy nagłówek, ale to już w tygodniu, bo dzisiaj nie mam czasu, jutro i pojutrze też nie, najwyżej w środę. Chciałabym zacząć od nowa, ale szkoda mi usunąć wszystkie posty, więc nie zrobię tego! Teraz uciekam próbować zmienić coś jeszcze, na tą chwilę muszę się z wami muszę pożegnać. CZEŚĆ! <3
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, niekoniecznie związane z blogiem zadawajcie mi je tutaj:KLIIKK, z pewnością odpowiem na wszystkie! ;)

1 komentarz:

  1. niestety nie znam się na szablonach, więc nie pomogę z usunięciem tych cieni.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥