piątek, 22 lutego 2013

Postanowienie

Witajcie :)
Wiem, wiem, ostatnio nie piszę zbyt często, ale to nie moja wina, nie mam zamiaru się usprawiedliwiać, mnie to bardzo przeszkadza. Chciałabym pisać codziennie, ale nie mogę. To wiąże się z moją szkołą, pracami domowymi i masą nauki, której ciągle mi przybywa. Postanowiłam, że teraz od poniedziałku, czyli od 25 lutego będę pisała codziennie, to będzie tydzień, w którym się wykażę, zobaczymy czy spełnię moje nowe postanowienie. A teraz zupełnie inny temat, chciałabym zrobić jakiś "TAG" na blogu, ale nie mam pojęcia jaki, może wy mi w tym pomożecie? ;) I jeszcze podsumowanie tego tygodnia szkolnego, plusy to to, że szybko zleciał i dostałam pozytywne oceny i minusy, dostałam też nie takie "dobre" oceny, ale mniejsza z tym, ważne, że przetrwałam cały tydzień i w sumie odliczając poniedziałek, którego nie lubię, ten tydzień uważam za bardzo udany. ;)


4 komentarze:

  1. Fajny blog ^^
    Obserwujemy + liczymy na to samo :3
    Fajne zdjęcie :]

    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. . Też nałapałam kilka tych nie "dobrych" ocenek :)

    miiikusia.blogspot.com --> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie wytrwałości w postanowieniu:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥