czwartek, 13 grudnia 2012

Tylko

♥  czeee
Chciałabym wam powiedzieć, że nie dostałam żadnego komentarza, a szkoda. Chciałabym już się wybić na samą górę, ale ciągle stoję w miejscu, piszę dla siebie? Nie przeszkadza mi to, bo to jest zawartość mojego życia jak można tak powiedzieć, w sumie napisać;) Chciałabym mieć obserwatorów i  komentarze, bo tracę radość z pisania, gdy nikt tego nie czyta. Co do tematu notki "Tylko" mam na myśli koniec tygodnia, który nastanie jutro i niedługo mamy wolne, bo będą święta i nowy rok. Właśnie Nowy Rok, myślę, że minie tak szybko jak ten. Hahaha, przypomniał mi się sylwester z zeszłego roku i z przed dwóch lat bo te mi utkwiły w pamięci najbardziej. Było fajnie, bardzo. Na tegoroczny sylwester i zaczęcie nowego roku nie mam planów i chyba miała nie będę, a tak chciałam gdzieś wyjść, ale nic z tego nie wyjdzie. Zostanę w domu i też będę się dobrze bawić, chyba że moje plany ulegną zmianie? Chociaż wątpię, ale zobaczymy. U mnie jest bardzo ładna pogoda, słońce świeci, jest śnieg i -8°C, pięknie -,- Dobrze, że mam moje rękawiczki, w których nie zmarzną mi ręce, bo byłoby kiepsko. Teraz zdjęcie, skąd ? Z nad morza, pięknego polskiego morza. Bodajże Międzyzdroje


 Kocham nasze Polskie morze! Nie muszę wyjeżdżać za granicę, chociaż wiecie, można ^^

6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze żyję wakacjami :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że dopiero zaczynasz, więc nie masz czym sie przejmować ;) Mi też brakuje często komentarzy , itp, ale i tak staram się pisać ;)
    a u mnie konkurs,
    nbyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie ;] I czasem jest tak,że bedziesz miała mnustwo obserwatorow,a i tak zadnego komentarza. zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. mega!
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Liczę na to samo
    http://willbefineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥