sobota, 15 grudnia 2012

Nie chcę

Witajcie ♥
Dzisiejszy dzień spędziłam w domu, raczej już nigdzie nie pójdę, chociaż nie wiem. Na dworze pojawiła się temperatura na plusie, padał deszcz a na dworze jest nadal zimno. Muszę się uczyć na sprawdzian z biologii i na kartkówkę z polskiego, do tego dochodzi niemiecki i chemia, a wszystko na poniedziałek. Zdążę? Tak, bo biologie umiem, chemie i niemiecki też, został polski. Przyszła do mnie babcia i nadal jest, zaraz wracam do salonu, bo przyszłam na chwilę do pokoju i postanowiłam coś napisać. Później postaram się coś dodać, chociaż nie wiem, zobaczę. Jak na razie to wszystko, żegnam was ♥





























Aparat, może ? :)♥

4 komentarze:

  1. Fajny blog. Miło się czyta :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : www.stylowa-sophy.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;]
    wicywikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimno na dworze :c
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥