wtorek, 11 grudnia 2012

Przeminęło

Witajcie kochani ♥
Jestem bardzo szczęśliwa! Dostałam w szkole świetną ocenę, z przedmiotu gdzie mam bardzo surowego nauczyciela. Jutro mam tylko cztery godziny, więc luz. Na dworze jest tak biało, że aż chcę mi się wyjść i stoczyć bitwę na śnieżki, tylko nie mam z kim, bo każdemu jest zimno i nie chce być chorym na święta. Dzisiaj na obiad miałam naleśniki *.* Kocham siedzieć koło okna i patrzeć jak pomalutku wirują płatki śniegu i spadają na ziemię, tworząc coś pięknego. Zawsze jak byłam mała uwielbiałam wystawiać język jak padał śnieg i 'jadłam' te drobne płatki, lubiłam jeździć na sankach! Teraz też, ale kiedyś chodziłam z rodzicami i razem z bratem zjeżdżaliśmy na jednych sankach! To były czasy, które już nigdy nie powrócą ;c Taka szkoda, nie miałam żadnych obowiązków, nie musiałam robić nic, mogłam w pełni wykorzystać to na zabawę, teraz każde chwile wspominam z uśmiechem na twarzy, bo miałam udane dzieciństwo, dzieciństwo które przeminęło. :C



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥