poniedziałek, 10 grudnia 2012

Coś co lubię

Heei!
Dzisiaj postanowiłam wam napisać coś więcej o fotografii. Jest to moje hobby i mogłabym wypełniać nim cały mój wolny czas, ale czy jest sens? Lubię to robić, ale nigdy nie nazwałabym się profesjonalistką. Jestem na poziomie uczenia się robić niezwykłych zdjęć, chociaż nie osiągam tego co bym chciała. Zastanawiam się nad kupnem porządnej lustrzanki, bo mój aparat cyfrowy mi już nie wystarcza, chcę robić coś nowego coś lepszego, ale nie mam możliwości. Odkąd pamiętam, uwielbiałam zdjęcia makro, coś mi z tego pozostało, bo ciągle takie robię. Zawsze włączam makro i robię kilkanaście zdjęć, aż wyjdzie mi to najlepsze, nigdy nie poddaję się i nie wmawiam sobie, że nie będę mogła zrobić zdjęcia, nad którym długo myślałam. Po prostu biorę aparat do ręki i tworzę. Dla mnie jest to czysta zabawa, lubię robić zdjęcia, ale nie do tego stopnia, że chciałabym zostać fotografem w przyszłości. Moje zdjęcia, jak zauważyliście zawsze są podpisane moim adresem bloga, ponieważ nie toleruję jak ktoś kopiuje zdjęcia mojego autorstwa i wstawia je do siebie na bloga, na facebooka, nieważne gdzie, ale wstawia. Zawsze staram się robić takie zdjęcia, abym nie musiała ich zbytnio przerabiać, mój program to PhotoScape, kiedyś były inne, ale ten jak dla mnie jest najprostszy w obsłudze i fajnie mi się z niego korzysta, także polecam. Myślę, że wprowadziłam was po części w moje życie tym postem, chociaż z innych też możecie co nie co wywnioskować, dzisiaj tylko jeden post, bo nie miałam czasu jak wcześnie napisać. Życzę wam miłej nocy, a ja tym czasem idę napić się kakaa i obejrzę serial, podejrzewam że dzisiaj już tu nie wejdę. Cześć ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥