niedziela, 3 lutego 2013

Niedziela

Witajcie
Nie lubię niedziel, nigdy nie lubiłam. Jest to dzień należący do nudnych. Szybko mija. Czas na naukę. Przygotowanie na cały tydzień, rozmyślanie, zjedzenie obiadu z rodziną, bo w tygodniu czasem jest tak, że każdy do domu przychodzi o różnych godzinach. Dzień spokojny, dzień do leniuchowania, późnego wstawania, spaceru, rozmów przy herbacie, jedzenia pysznego ciasta, chociaż nie zawsze widnieje u mnie w domu. Mimo iż cały tydzień ciężkiej pracy przede mną dzisiejszy dzień poświęcam na odpoczynek, w niedziele robimy mało rzeczy, też dzień wydaje się dłuższy, chociaż dla mnie dwa dni weekendu to za mało. Może w przyszłości będę miała mniej. Jutro mam 7 godzin, oczywiście dam radę, ale z wielkim trudem i marudzeniem o tym jak mi się nie chce wstać.Trzymajcie się cieplutko, cześć.

Jak wam mija niedziela, lubicie ją chociaż troszkę?
 

8 komentarzy:

  1. ` u mnie niedziele wyglądają identycznie jak u Cb. ;*
    nie lubię ich są takie rutynowe. xd

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię niedziel. Szybko zlatują i trzeba się uczyć...
    Jaką czcionką piszesz posty? :)

    Zapraszam do mnie:
    http://shopping-crazy.blogspot.com
    Mam nadzieję że się odwdzięczysz, albo chociaż wejdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla ciebie weszłam w szablon i zobaczyłam jaka to czcionka. Jest to CRIMSON TEXT, oczywiście wejdę ;)

      Usuń
  3. Taak, niedziele są zazwyczaj nudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę niedziel :/
    Strasznie nudny i przepełniony nauką dzień masz rację.

    obserwuję i zapraszam : http://longroadtoheaven0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie!!!:))

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie lubię niedziel ale i tak gorsze są poniedziałki:P
    obserwuje:)
    karolilove.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne foto :)
    http://live---for---yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥